Nasveti za montažo

Diesel tlačilka

Prosimo, da pri delu s diesel tlačilko pazite na naslednje:

  • pred vgraditvijo nove tlačilke je potrebno ugotoviti vzrok za okvaro stare diesel tlačilke;
  • visoko tlačna tlačilka se lahko poškoduje zaradi več razlogov: nekvalitetno ali nepravo gorivo, dodajanje neustreznih aditivov in umazanija v rezervoarju;
  • pred vgraditvijo nove tlačilke obvezno odstraniti oziroma sanirati vzrok poškodbe stare diesel tlačilke.


Injektorji

Prosimo, da pri delu na CR-injektorjih pazite na naslednje:

  • injektorji so krmiljeni z visoko napetostjo in zaradi tega ni priporočljivo izklapljati konektorskih povezav. Pri izklopu konektorske povezave lahko pride do prehodne napetosti, ki poškoduje injektor;
  • če proizvajalec predpisuje, se injektorji na vozilu programirajo;
  • vedno zamenjati termoizolacijske podložke;
  • pazite, da injektorje vedno po odklopu visokotlačnih cevi zaščitite s čepi.


Turbo polnilnik

(pred montažo drugega turbo polnilnika je potrebno obvezno ugotoviti vzrok za okvaro in le-tega tudi odstraniti)

  • Oljni priključki: snemite dovodne in odvodne cevi za olje do turbo polnilnika ter jih skrbno očistite skupaj z priključnimi elementi. Pri montaži cevovodov nikoli ne uporabljajte tekočih tesnilnih sredstev. V kolikor se cevovodi in priključni elementi ne dajo temeljito očistiti, se morajo zamenjati z novimi. Olje in Oljni čistilec se morajo zamenjati v skladu z navodili proizvajalca motorja. V dovodni priključek se nalije nekaj svežega olja in se os turbo polnilnika zavrti z roko.
     
  • Zračne cevi: pri montaži je potrebno zamenjati čistilec zraka, očistiti cev med čistilcem in turbo polnilnikom, kakor tudi odzračevalnik motorja. V kolikor je vgrajen v odzračevalniku čistilec, se mora ta zamenjati z novim. Ovirani prehod plinov skozi odzračevalnik namreč poveča notranji pritisk v okrovu motorja, s tem pa vpliva na delovanje in tesnost turbo polnilnika. Sesalni in izpušni kolektor se morata pregledati zaradi morebitnih ostankov prejšnjega turbo polnilnika., Razne tujke in ostanke olja v kolektorjih, cevovodih in hladilniku polnilnega zraka (v kolikor je vgrajen) je potrebno temeljito očistiti – v kolikor to ni mogoče, se zamenjajo z novimi.
     
  • zagon motorja z zamenjanim turbo polnilnikom.

Zaganjajte motor najprej tako da ne vžge – najboljše z demontiranimi vžigalnimi oziroma grelnimi svečkami.

  1. 20-30 sekund – dvigovanje oljnega tlaka.
  2. 20-30 sekund – polnjenje dovodne ceni do turbopolnilnika.
  3. 20-30 sekund – izrivanje ostankov zračnih mehurjev

POZOR: Motor zaženite le, če je oskrba turbo polnilnika z oljem sigurna, kajti že kratko trajni izpad predpisanega oljnega tlaka vodi do poškodbe turbo polnilnika in s tem do prekinitve garancije. Motor zaženite in pustite delovati na prostem teku nekaj minut. Preverite tesnost vseh spojev olja in zraka.


PAZITE NA KVALITETO GORIVA !!!

  • visokotlačni vbrizgalni sistemi zahtevajo ustrezno kvaliteto goriva ISO norme;
  • manj kvalitetna goriva krajšajo življenjsko dobo sistema;
  • tlačilka in šobe se mažejo z dieselskim gorivom.

Mazalna sposobnost dieselskega goriva je bistveno večja kot pri bencinu in drugih neprimernih gorivih. Nalivanje napačnega goriva lahko povzroči poškodbe na sistemu.


MOŽNI VZROKI NAPAK NA DIESELSKIH SISTEMIH

  • gorivo slabše kvalitete;
  • napačno gorivo v rezervoarju;
  • dodajanje neustreznih aditivov;
  • nečista posoda za gorivo (pesek, rja,...);
  • voda v gorivu (obvezno čiščenje rezervoarja in celotnega vbrizgalnega sistema).

 

Zaradi visokih tlakov dieselskih sistemov je nujno upoštevati vsa varnostna navodila in predpise. Pri delu na diesel sistemu upoštevajte navodila proizvajalca vozila ali stroja. Po vsakem posegu na sistemu goriva obvezno menjat filter goriva in očistiti ohišje filtra!


NEUPOŠTEVANJE NAVODIL VODI DO POŠKODBE IN PREKINITVE GARANCIJE!

 
 
 
STRINJAM SE

Spletna stran uporablja piškotke za boljše delovanje

Z brskanjem po naši spletni strani se strinjate, da lahko uporabljamo piškotke, ki so namenjeni vaši boljši uporabniški izkušnji na naši spletni strani. Za lastne potrebe analitike uporabljamo Google Analytics, ki v ta namen namesti piškotke (izbriši GA piškotke). Več o piškotkih.